Betingelser for kjøp

Alle priser er oppgitt i norske kroner inklusive mva og alle avgifter.
Du vil få tilsendt en mail med ordrebekreftelse på din bestilling og angrefristskjema etter at bestillingen er gjennomført. Når vi har mottatt betalingen og sjekket at vi har varene på lager, vil vi pakke og sende din ordre til oppgitt leveringsadresse.
Du vil motta en e-post om at varene er sendt sammen med sporingsnummer på pakken. Angrefristskjema blir sendt ut sammen med pakken din.

Ordrer under kr. 200,- vil ikke bli behandlet.

Betaling
Vi tilbyr våre kunde 2 betalingsmetoder: Klarna Checkout og PayPal.

Klarna Checkout: Her kan du velge mellom faktura, delbetaling eller å betale direkte med kort. Mastercard og Visa aksepteres. Du kan lese mer om hvordan Klarna Checkout fungerer her: www.klarna.com

PayPal: Vi tilbyr Express Checkout til våre kunder som gjør det enkelt for kundene å velge om de vil betale med kort eller benytte seg av en PaylPal konto. PayPal er også betalingsalternativet til våre utenlandske kunder.

Forsendelse av varene
ninaFINAballerina AS har fri frakt for pakker som sendes i Norge.

Alle varene blir sendt fortløpende (samme dag eller senest 2 dager etter bestilling -avhengig av fridager) etter at bestillingen er mottatt. Pakkene blir sendt med posten som sporbare, klimanøytrale pakker (med mindre annet er avtalt). Vi sender deg en mail med sporingnummer på pakken din. Pakkene kommer som regel frem til mottaker etter 1-2 dager, men det kan ta opptil 7 dager til enkelte steder i Norge.

Ved «fri frakt kampanjer» blir varene sendt som brevpost.

Vi sender ikke varer på postoppkrav.

Bor du i nærheten er du velkommen til å hente varene her hos oss. Da velger du «Hentes i butikk».

Vi sender også varer til de fleste land i Norden og en del EU land. Frakt til andre land i Norden er fra kr. 200,- (opptil 1 kg) og til EU er fraktkostnaden fra kr. 399,- (opptil 1 kg). Pakker over 1 kg vil få en merkostnad, vi tar da kontakt for å avtale nærmere.

Uavhentede pakker som kommer i retur blir belastet med et administrasjonsgebyr på kr. 250,- .

Retur og angrerett

Retur og bytterett i henhold til angrefristloven.

Du har 14 dagers full returrett av varer i originalemballasje.

Ved retur logger du inn på din side og velger varen (-e) som du ønsker å returnere eller bytte. Du vil da få et returskjema (RMA skjema) som du legger ved pakken når du sender den.

Vi har fri retur, så når vi får beskjed fra systemet at et RMA skjema er utfylt vil vi sende deg en pakkeetikett på mail som du kan feste på pakken.

Skriv gjerne hvorfor du returerer og ønsker du å bytte, må du skrive hva du vil bytte i.

Ved benyttelse av angreretten vil hele beløpet (inkl fraktkostnaden) bli tilbakeført til kunden via Klarna eller PayPal. Vi gjør oppmerksom på at returfrakt betales av kjøper.

Ved feil eller mangler på en vare kan du velge om du vil ha en ny vare eller pengene tilbake. Skulle produktet være utsolgt vil du bli kontaktet slik at du kan velge om du vil bytte i en vare med tilsvarende verdi. Vi betaler fraktomkostningene når du sender noe i retur pga feil eller mangler.

Om pakken forsvinner er det kjøpers ansvar. Vi anbefaler derfor at all retur av varer sendes i sporbare pakker.

Vi anbefaler at du alltid tar kontakt med oss på forhånd ved byte eller retur.